Sipariş Öncesi
Sıkça Sorulan Sorular
  • Üyelik

  • Nasıl üye olabilirim?

    Lescon.com.tr'ye üye olmak kolay ve ücretsizdir. Üye olmak için adınızı, soyadınızı, sıklıkla takip ettiğiniz eposta adresinizi ve bundan sonra Lescon.com.tr'ye giriş yapmak için kullanacağınız şifrenizi girmeniz yeterlidir. Üye olmak için tıklayınız.

  • Neden üye olmalıyım? Üyelik avantajları nelerdir?

    Lescon, Türkiye'nin ilk ve tek aktif spor markasıdır. Türkiye'nin pekçok bölgesinde Lescon mağazaları ve şubeleri mevcuttur. Lescon'a üye olursanız hem mağazalardaki indirimler hem de Lescon.com.tr' ye özel fırsatlardan anında haberiniz olur.

    Ayrıca kampanyalardan haberdar olmak istiyorum seçeneğini işaretlerseniz, özel kampanyalarımızla ilgili bilgilendirmeler öncelikle size ulaşır.

  • Lescon.com.tr Güvenli midir?
    Kesinlikle evet. Online alışveriş sitemizde tüm kullanıcı işlemleri SSL sertifikası ile korunmaktadır.
  • E-ticaret sitesinde satışa sunulan ürünler orijinal midir?
    Sitemiz Lescon'un resmi online satış sitesidir ve tüm ürünlerin orijinalliği %100 Lescon garantisi altındadır.
  • Üye girişi nasıl yapılır?

    Üye girişi yapabilmeniz için öncelikle Lescon.com.tr'ye üye olmanız gerekmektedir. Üye olmak için, Üye Ol 'a tıklamanız yeterlidir.

    Üyelik bilgilerinizle giriş yapabilmeniz için Giriş Yap linkine tıklamanız ve açılan saytfada Giriş Yap alanında bulunan alanlara üye olduğunuz e-posta adresiniz ve şifrenizi girmeniz gerekmektedir.

  • Şifremi unutursam ne yapmam gerekir?

    Şifrenizi unuttuysanız, Giriş Yap bölümünde yer alan "Şifremi Unuttum" metin linkine tıklayın. Açılan ekranda sizden lescon.com.tr'ye üye olduğunuz e-posta adresiniz istenir. e-Posta adresinizi girdikten sonra, kayıt olduğunuz bu e-posta adresinize Şifrenizi unuttuğunuza ve yeni şifre talep ettiğinize dair bir bilgilendirme postası gelir. Gelen postada size gönderilen doğrulama linkine tıkladığınızda, yine aynı e-posta adresinize yeni şifrenizi içeren bir e-posta ulaştırılır.

    Sizinle e-posta aracılığıyla paylaşılan yeni şifrenizle lescon.com.tr'ye giriş yapabilir, dilerseniz ilk kullanımınızda şifrenizi hatırlayabileceğiniz bir şifre ile değiştirebilirsiniz.

  • E-posta adresimi ve şifremi nasıl değiştiririm?

    e-Posta adresinizi ve şifrenizi değiştirmek için, lescon.com.tr'ye giriş yaptıktan sonra, üst menüde sol kısımda yer alan "Hesabım" butonuna tıklayınız. Açılan sayfada "Şifremi Değiştir" seçeneğini işaretleyerek işlemi tamamlayabilirsiniz.

  • Üye olduğum e-posta adresi geçerliliğini yitirmişse ne yapmalıyım?

    Üye olduğunuz e-posta adresinin geçerliliğini yitirmesi durumunda, eğer lescon.com.tr'ye giriş yapamıyorsanız, bu bilginizin değiştirilmesi talebini İletişim sayfamızda yer alan form aracılığıyla yapabilirsiniz. Eski e-posta adresiniz ile birlikte hangi e-posta adresinizle değiştirilmesini talep ettiğinizi metnin içeriğinde belirtebilirsiniz. Bizimle mesajınızı paylaşırken kullandığınız e-posta adresinizin sıklıkla kullandığınız bir e-posta adresiniz olmasına özen gösteriniz.

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

    Tabii ki üye olmadan lescon.com.tr'de alışveriş yapabilirsiniz. Yine de sipariş oluştururken zorunlu bir takım bilgileri girmeniz gerekmektedir. Lescon.com.tr fırsatlarından anında haberdar olmak için üyemiz olmanızı tavsiye ederiz.

  • Alışveriş

  • Alışveriş sepeti nedir?

    Alışveriş sepeti satın almak istediğiniz ürünleri listeleyebileceğiniz bölümdür.

  • Alışveriş sepeti detayımı nasıl görebilirim?

    Sepete Eklediğiniz tüm ürünler Alışveriş Sepetinizde görüntülenmektedir. Detay görmek için sepet ikonuna tıklamanız yeterlidir. Sepetiniz boş ise; sepet ikonunu tıkladığınızda "Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır" mesajı görüntülenmektedir.

  • Alışveriş sepetimde ki ürünler Vergi Dahil Fiyatlar mıdır?

    lescon.com.tr üzerinde ürünler KDV dahil fiyatları ile görüntülenmektedir. Sepetin butonuna tıkladığınızda açılan ekranda sepetinizde bulunan tüm ürünlerin özet bilgileri, her bir üründen kaç adet almak istediğiniz, toplam ödemeniz gereken tutar ve bu tutarın ne kadarının KDV olduğu, indirim varsa indirimin ne kadar olduğunu gösteren bir sepet özeti ekranı açılır.

  • Alışveriş sepetime nasıl ürün eklerim?

    Alışveriş sepetinize bir ürünü eklemek için ürün detay sayfasında yer alan" Sepete Ekle" butonunu kullanabilirsiniz. Sepete Eklemeden önce seçtiğiniz ürünün Beden, Ayakkabı Numarası, Top Ölçüsü gibi varyasyonlarının sizin istediğiniz ölçülerde olduğundan emin olmanız gerekmektedir.

  • Alışveriş sepetime ürün eklemek için üye olmam gerekir mi?

    Alışveriş sepetinize ürün eklemek için üye olmanız gerekmemektedir.

  • Alışveriş sepetime eklediğim ürünleri nasıl silerim?

    Alışveriş sepetinize eklediğiniz ürünleri silmek için, her bir ürünün sol tarafından yer alan "sil" yazısına tıklanması gerekmektedir.

  • Alışveriş sepetime seçtiğim ürünleri ekledikten sonra alışverişimi nasıl tamamlarım?

    Alışveriş sepetinize tıklayıp özet ekranına ulaştıktan sonra 3 adımda siparişinizi tamamlayacağınız satın alma adımlarına ulaşırsınız.

    1. Madde; Siparişinizin özetini görüntüleyeceğiniz ekrandır. Bu ekranda satın aldığınız ürünlerin adet bilgilerini düzenleyebilirsiniz. İşleme devam etmek için ''Satın Al'' butonunun tıklanması gerekmektedir.
    2. Madde; Eğer siteye giriş yapmadıysanız giriş yapabileceğiniz ekrandır.
    3. Madde; Adres bilgilerinizi düzenleyebileceğiniz ekrandır. Adres tanımı yaparken teslimat adresinizi ve fatura adresinizi farklılaştırabilirsiniz.
    4. Madde; Ödeme seçeneklerini seçeceğiniz ekrandır. Lescon E-ticaret sitesinde alışverişlerinizi kredi kartı ile tek çekim, taksitli, havale/eft, Bkm Ekspress ile Ödeme seçeneklerinden sizin için uygun olanı tercih ederek yapabilirsiniz.
  • Siparişimi nasıl öderim?

    Sipariş verirken Sepetinize tıklayıp ulaştığınız sipariş adımlarından, üçüncü adımda ödeme seçeneklerini görüntüleyebilirsiniz.

    Lescon E-ticaret sitesinde alışverişlerinizi kredi kartı ile tek çekim&taksitli, havale&eft, Bkm Ekspress ve Garanti Pay ile ödeme seçeneklerinden sizin için uygun olanı tercih ederek yapabilirsiniz

  • Havale ödemesini hangi banka hesabına yapmalıyım?

    Havale ödeme tipi tercih edilen alışverişlerinizde, seçmiş olduğunuz banka için ödeme detayına aşağıdan ulaşabilirsiniz.

    BankaGaranti Bankası
    Şube304
    Hesap no6292142
    İbanTR61 0006 2000 3040 0006 2921 42
    Hesap AdıLescon Spor Giyim San. ve Tic. A.Ş.
    BankaYapı Kredi Bankası
    Şube976
    Hesap no69645292
    İbanTR34 0006 7010 0000 0069 6452 92
    Hesap AdıLescon Spor Giyim San. ve Tic. A.Ş.
    Bankaİş Bankası
    Şube1384
    Hesap no10933
    İbanTR89 0006 4000 0011 3840 0109 33
    Hesap AdıLescon Spor Giyim San. ve Tic. A.Ş.
    BankaHalk Bank
    Şube9634
    Hesap no10260004
    İbanTR98 0001 2009 6340 0010 2600 04
    Hesap AdıLescon Spor Giyim San. ve Tic. A.Ş.

  • Geçmiş siparişlerimi nasıl görüntülerim?

    lescon.com.tr' nin üzerinde yer alan "Siparişlerim" linkine tıklayarak daha önce yapmış olduğunuz tüm siparişleri görüntüleyebilirsiniz.

    Ayrıca üye bilgilerinizle giriş yaptıktan sonra sağ üst menüden "Hesabım'a" tıklayıp açılan sayfada "Siparişlerim" butonunu tıklayarak da daha önce yapmış olduğunuz tüm siparişleri görüntüleyebilirsiniz.

  • Sipariş verdikten sonra siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

    Üye bilgilerinizle giriş yaptıktan sonra sağ üst menüden "Hesabım'a" tıklayıp açılan sayfada "Siparişlerim" butonunu tıklayarak da daha önce yapmış olduğunuz tüm siparişleri görüntüleyebilirsiniz.

    Ayrıca sizlere siparişiniz ile ilgili her durum değişikliğinde bilgilendirici bir eposta gönderilmektedir. Sipariş verdikten sonra eposta adresinizi düzenli olarak kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

  • Sipariş verdikten sonra siparişime yeni sipariş nasıl eklerim?

    Siparişinize yeni bir ürün eklemek istediğinizde yeni bir sipariş oluşturabilir veya müşteri ilişkileri yetkilimizle iletişime geçebilirsiniz.

  • Sipariş ettiğim ürünlerin hepsi stoklarınızda bulunur mu?

    www.lescon.com.tr online bir alışveriş sitesidir. Aynı anda pek çok kullanıcıya alışveriş yapabilme imkanı sunabilmektedir. Çok nadir olsa da bazı ürünlerimiz ile ilgili stok tükenmesi durumları yaşanabilmektedir.

    Bu tarz durumlarda Müşteri İlişkileri Yetkilimiz sizinle irtibata geçecektir.

  • Siparişime hediye notu ekleyebilir miyim?

    Siparişleriniz için sepet aşamasında hediye notu istediğinizi belirten yeri işaretlemeniz ve hediye notuna ne yazılması gerektiğini belirtmeniz yeterli olmaktadır.

  • E-ticaret siteniz üzerinde yazan fiyatlardan ekstra indirim yapabilir misiniz?

    Sitemizde indirimli ürünlerimiz ayrıca belirtilmektedir. İlgilendiğiniz ürünün fiyatı düşünce haberdar olmak istiyorsanız, ürün sayfasında ki fiyatı düşünce haber ver alanını tıklamanız yeterlidir.

  • Faturamı yeniden gönderebilir misiniz?

    İletişim bölümünden bize mesaj göndererek ya da 0850 450 10 50 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan müşteri ilişkileri yetkilisine ulaşarak fatura talebinizi iletebilirsiniz.

  • Beden ölçüleriniz/ ayakkabı numaralarınız hakkında bilgi alabilir miyim?

    E-ticaret sitemizde tüm ürünlerimiz ile ilgili olarak ayakkabı numarası, giysi beden ölçüsü tablolarımız yer almaktadır.

  • Taksitli ödeme imkanım var mı?

    Müşterilerimize özel, peşin fiyatına taksit avantajımız bulunmaktadır.

  • Siparişim ne zaman teslim edilecektir?

    Siparişinizi verdiğiniz gün itibari ile en geç 10 iş günü içinde ( Pazartesi - Cuma ) içinde ürünleriniz kargoya verilmektedir. Kargo firmasının teslim tarihlerine göre en kısa süre içinde ürünleriniz teslim edilecektir.

  • Sipariş adresimde bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?

    Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahsa teslim edilir. Alıcının adreste olmaması durumunda bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.

  • Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım?

    Türkiye'nin tüm noktalarına Yurtiçi Kargo aracılığıyla ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölgelerden belirli günlerde size ürün teslimi yapılabilecektir.

  • Siparişimde eksik ürün/ürünler var.

    Teslimat sırasında, siparişinizi teslim aldığınıza dair imza attıktan sonra mutlaka Yurtiçi Kargo görevlisinin yanında faturanız ile birlikte paketin içindeki ürünlerinizi kontrol ediniz. Siparişinizde eksik ya da kusurlu ürün olması veya paketin hasarlı olması durumunda kargo görevlisinden "Hasar Tespit Tutanağı" tutmasını isteyiniz ve bu tutanak ile birlikte ürünleri teslim almadan iade ediniz. Bu adımları takip etmeden ürünü teslim aldığınızda sorumluluk Lescon.com.tr'ye ait olmayacaktır.

  • Kargo

  • Siparişim nasıl ulaştırılır?

    Siparişleriniz anlaşmalı kargo firmaları aracığı ile ulaştırılır. Lescon'un anlaşması olan kargo firması Yurtiçi Kargodur. Tüm siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile ulaştırılacaktır.

    Siparişleriniz Türkiye genelinde bulunan depolarımızdan en hızlı teslim edilecek şekilde gönderilir. Siparişinizde 2 ve üzeri ürün olması durumunda kargo maliyetine bakılmaksızın, ürünleriniz birden fazla pakette gelebilir. Her paket için takip numarası ve paket sırası e-posta ve SMS olarak gönderilmektedir.

  • Siparişlerimde kargo için ekstra ücret alınır mı?

    1.499,00 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır. Eğer siparişiniz 1.499,00 TL'nin altında ise; Türkiye'nin tüm illerine kargo gönderi ücretimiz olan 49,99 TL sepet tutarınıza eklenecektir.

    Kargo ücret bilgisini, ödeme esnasında sepetinizden takip edebilirsiniz.

  • Kargo ücretsiz kampanyasından nasıl faydalanırım?

    Kargo ücretsiz kampanyasından faydalanabilmek için sipariş toplamının 1.499,00 TL ve üzeri olması gerekmektedir.

  • Aynı Gün Kargo kampanyası haftasonları geçerli midir?

    "Aynı Gün Kargo" logosu bulunan ürünlerin gönderimi sadece resmi iş günlerinde saat 16:00'a kadar verilen siparişlerde geçerlidir. Resmi tatiller ve hafta sonu(Cumartesi, Pazar) verilen siparişler sonraki ilk iş gününde kargoya teslim edilir.

  • Aldığım ürün hangi saatler arasında teslim edilecek?

    Siparişiniz Yurtiçi Kargo tarafından resmi tatiller hariç, hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri - Cumartesi günü 09:00 – 13:00 saatleri arasında teslim edilmektedir.

  • Siparişimi söz verilen tarihten önce gönderebilir misiniz?

    Ürünlerin teslimat süresi, sipariş oluşturma aşamasında tarafınıza bildirildiği şekildedir.

  • Kargom gelmedi, kargom nerede öğrenebilir miyim?

    Siparişlerim sayfasında bulunan kargo takip numarasını kopyalayarak, Yurtiçi Kargo sitesinden (http://www.yurticikargo.com) paketin durumu takip edilebilmektedir.

  • Sipariş verdiğim ürünün paketi hasarlı elime ulaştı. Ne yapmam gerekiyor?

    Size ulaşan siparişlerinizin paketinde, herhangi bir hasar gördüğünüzde, kargo görevlisinin hasar tutanağı tutmasını sağlayınız ve ürünü teslim almayınız. 0 850 450 10 50 no.lu hattımızı arayarak, müşteri ilişkileri yetkilimizle durumu paylaşınız

  • Sipariş verdiğim ürün kusurlu olarak elime ulaştı. Ne yapmam gerekiyor?

    Paket açıldıktan sonra ürünün kusurlu olduğunu düşünüyor iseniz; hatalı bölümün fotoğrafları tarafımıza iletilebilir ([email protected]) veya 0 850 450 10 50 no.lu hattımızı arayarak, müşteri ilişkileri yetkilimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Müşteri ilişkileri yetkilimiz sizi bilgilendirecektir.

    Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza gönderdiğiniz takdirde, gerekli kontroller yapılacak iade süreci başlatılacaktır.

  • İptal & İade

  • Siparişimi nasıl iptal ederim?

    Öncelikle, Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal edilememektedir.

    Siparişiniz kargoya verilene kadar iptal etmek için sipariş detayından ya da iletişim sayfasında yer alan formda iptal etmek istediğiniz siparişi seçerek sipariş iptal gerekçenizi mesaj alanına yazarak bizlere ulaştırmanız yeterlidir.

    Ayrıca kargoya verilmemiş bir siparişi iptal etmek için,0850 450 10 50 no.lu müşteri ilişkileri hattımızdan müşteri ilişkileri yetkilimizle görüşebilirsiniz.

  • Hangi ürünler değişim ve iade kapsamında sayılmaktadır?

    Yasal iade süresi olan 14 gün, Yasal değişim süresi olan 30 gün içinde, kullanılmamış, orijinal ambalaj ve kutusuna zarar gelmemiş, tam ve eksiksiz olarak gönderilecek olan ürünler iade kapsamında değerlendirilmektedir. Değişim işlemi için ürününüz size ulaştıktan sonraki 30 gün içerisinde Lescon mağazalarından değişim yapabilirsiniz.

  • Hangi ürünler değişim ve iade yapılamaz?

    Mayo, çorap, iç çamaşırları gibi Hijyenik durumlara sahip olan ürünlerimizin değişim ve iadesi kesinlikle kabul edilememektedir. Işıklı ürünlerde elektronik malzemeler kalite güvence kapsamında değildir

  • Değişim

  • E-ticaret sitesinden aldığım ürünü mağazalarınızda değiştirebilir miyim?

    www.lescon.com.trİnternet mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri, ürüne ait faturanızla birlikte, size en yakın Lescon mağazasına giderek,  başka Lescon ürünleri ile değiştirebilirsiniz.

    (Firmamızın mağazaları dışında bayilerden gelen ürünlerin değişimi tarafımızdan yapılamamaktadır.)

  • Hangi ürünler değişim ve iade kapsamında sayılmaktadır?

    Yasal iade süresi olan 14 gün, Yasal değişim süresi olan 30 gün içinde, kullanılmamış, orijinal ambalaj ve kutusuna zarar gelmemiş, tam ve eksiksiz olarak gönderilecek olan ürünler değişim/ iade kapsamında değerlendirilmektedir.

  • Hangi ürünler iade için gönderemem?

    Mayo, çorap, iç çamaşırları gibi Hijyenik durumlara sahip olan ürünlerimizin değişim ve iadesi kesinlikle kabul edilememektedir.

  • Kalite Güvence Departmanı ürün inceleme işlemleri için gönderimlerde kargo bedeli kime aittir?

    Kalite Güvence Departmanı ürün inceleme işlemlerinizle ilgili kargo gönderimlerinizi, Yurtiçi Kargo Şubeleri aracılığıyla,( Firma adı "Lescon Spor Giyim Sanayi Ve Ticaret Anonim Şirketi" olarak belirtmek kaydıyla ) 601430078 kodu ile ücretsiz olarak yapabilirsiniz. Yurtiçi kargo ile gönderilmeyen değişim ve iade talepleri ile ilgili kargo ücretleri tarafınıza aittir. Sorumluluk firmamız tarafından kabul edilmemektedir. Değişimi kabul edilen ürünlerinizin, tarafınıza gönderilmesi durumunda kargolarınız karşı ödemeli yani alıcı ödemeli olarak sevk edilmektedir.

    (Online alışverişlere istinaden geri gönderilecek paketlerin üzerine E-ticaret yazarak gönderilmesi işlem takibini kolaylaştırarak süreyi kısaltacaktır.)

  • Ürünlerimi Hangi Adrese Göndermem Gerekiyor?

    İade ve değişim ürünlerinizi aşağıdaki adrese göndermeniz gerekmektedir.

    İkitelli OSB Mahallesi, Hürriyet Bulvarı, Deparko San.Sitesi, Deparko Sokak No:1/11 Başakşehir 34306 / Istanbul

  • Ürünler hangi koşullarda garanti kapsamında değerlendirilir?

    Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için, siparişlerinizi kargo teslimatı esnasında mutlaka kontrol ederek almanız gerekmektedir. Siparişlerinizin sorunsuz teslimi sonrasında, ürün üzerinde yapılan her türlü değişiklik garanti kapsamında değerlendirilmeyecektir. Işıklı ürünlerde elektronik malzemeler kalite güvence kapsamında değildir.

  • Güvenlik

  • Site-Ziyaretçi Haberleşme Güvenliği nasıl sağlanıyor?

    Sitemizin sipariş sayfalarında site ile ziyaretçi arasındaki haberleşme 256 bit SSL standartında gerçekleşmektedir. Söz konusu haberleşme standardı çok sayıda işlem gören sitelerde dahi güvenle kullanılan bir niteliktedir. Kredi kartı bilgilerinin verileceği sayfada bu haberleşme biçiminin bulunup bulunmadığını, sayfaya erişildiğinde adres çubuğunda yazan ifadenin http://.. biçiminde değil, https://.. biçiminde oluşu ifade etmektedir. Bu nitelikteki sayfalara eriştiğinizde tarayıcının sağ alt köşesinde kilit işareti de yer almaktadır.

  • Site-Banka Haberleşme Güvenliği nasıl sağlanıyor?

    Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması ile ilgili güvenlik, bankanın sunduğu maksimum güvenlik ile gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır. Aynı zamanda sanal pos 3D securi ile kart sahibinin onayı olmadan işlem yapılamamaktadır.

  • Site içi Veri Güvenliği nasıl sağlanıyor?

    Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis esen banka haricinde hiçbir kişi , kurum ve kuruluş tarafından bilgilerinize ulaşamamaktadır. Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucunu müşteriye bildirmektedir. Kredi kartı bilgileri e-posta veya benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır. Online işlemin bir sonucu olarak aktarılan kredi kart bilgilerine tarafımızdan dahi erişilmesi mümkün değildir.