Alışveriş sepeti nedir?
Alışveriş sepeti satın almak istediğiniz ürünleri listeleyebileceğiniz bölümdür.
Alışveriş sepeti detayımı nasıl görebilirim?
Sepete Eklediğiniz tüm ürünler Alışveriş Sepetinizde görüntülenmektedir. Detay görmek için sepet ikonuna tıklamanız yeterlidir. Sepetiniz boş ise; sepet ikonunu tıkladığınızda "Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır" mesajı görüntülenmektedir.
Alışveriş sepetimde ki ürünler Vergi Dahil Fiyatlar mıdır?
lescon.com.tr üzerinde ürünler KDV dahil fiyatları ile görüntülenmektedir. Sepetin butonuna tıkladığınızda açılan ekranda sepetinizde bulunan tüm ürünlerin özet bilgileri, her bir üründen kaç adet almak istediğiniz, toplam ödemeniz gereken tutar ve bu tutarın ne kadarının KDV olduğu, indirim varsa indirimin ne kadar olduğunu gösteren bir sepet özeti ekranı açılır.
Alışveriş sepetime nasıl ürün eklerim?
Alışveriş sepetinize bir ürünü eklemek için ürün detay sayfasında yer alan" Sepete Ekle" butonunu kullanabilirsiniz. Sepete Eklemeden önce seçtiğiniz ürünün Beden, Ayakkabı Numarası, Top Ölçüsü gibi varyasyonlarının sizin istediğiniz ölçülerde olduğundan emin olmanız gerekmektedir.
Alışveriş sepetime ürün eklemek için üye olmam gerekir mi?
Alışveriş sepetinize ürün eklemek için üye olmanız gerekmemektedir.
Alışveriş sepetime eklediğim ürünleri nasıl silerim?
Alışveriş sepetinize eklediğiniz ürünleri silmek için, her bir ürünün sol tarafından yer alan "sil" yazısına tıklanması gerekmektedir.
Alışveriş sepetime seçtiğim ürünleri ekledikten sonra alışverişimi nasıl tamamlarım?
Alışveriş sepetinize tıklayıp özet ekranına ulaştıktan sonra 3 adımda siparişinizi tamamlayacağınız satın alma adımlarına ulaşırsınız.
- Madde; Siparişinizin özetini görüntüleyeceğiniz ekrandır. Bu ekranda satın aldığınız ürünlerin adet bilgilerini düzenleyebilirsiniz. İşleme devam etmek için ''Satın Al'' butonunun tıklanması gerekmektedir.
- Madde; Eğer siteye giriş yapmadıysanız giriş yapabileceğiniz ekrandır.
- Madde; Adres bilgilerinizi düzenleyebileceğiniz ekrandır. Adres tanımı yaparken teslimat adresinizi ve fatura adresinizi farklılaştırabilirsiniz.
- Madde; Ödeme seçeneklerini seçeceğiniz ekrandır. Lescon E-ticaret sitesinde alışverişlerinizi kredi kartı ile tek çekim, taksitli, havale/eft, Bkm Ekspress ile Ödeme seçeneklerinden sizin için uygun olanı tercih ederek yapabilirsiniz.
Siparişimi nasıl öderim?
Sipariş verirken Sepetinize tıklayıp ulaştığınız sipariş adımlarından, üçüncü adımda ödeme seçeneklerini görüntüleyebilirsiniz.
Lescon E-ticaret sitesinde alışverişlerinizi kredi kartı ile tek çekim&taksitli, havale&eft, Bkm Ekspress ve Garanti Pay ile ödeme seçeneklerinden sizin için uygun olanı tercih ederek yapabilirsiniz
Havale ödemesini hangi banka hesabına yapmalıyım?
Havale ödeme tipi tercih edilen alışverişlerinizde, seçmiş olduğunuz banka için ödeme detayına aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Banka | Garanti Bankası |
Şube | 304 |
Hesap no | 6292142 |
İban | TR61 0006 2000 3040 0006 2921 42 |
Hesap Adı | Lescon Spor Giyim San. ve Tic. A.Ş. |
| |
Banka | Yapı Kredi Bankası |
Şube | 976 |
Hesap no | 69645292 |
İban | TR34 0006 7010 0000 0069 6452 92 |
Hesap Adı | Lescon Spor Giyim San. ve Tic. A.Ş. |
| |
Banka | İş Bankası |
Şube | 1384 |
Hesap no | 10933 |
İban | TR89 0006 4000 0011 3840 0109 33 |
Hesap Adı | Lescon Spor Giyim San. ve Tic. A.Ş. |
| |
Banka | Halk Bank |
Şube | 9634 |
Hesap no | 10260004 |
İban | TR98 0001 2009 6340 0010 2600 04 |
Hesap Adı | Lescon Spor Giyim San. ve Tic. A.Ş. |
|
|
Geçmiş siparişlerimi nasıl görüntülerim?
lescon.com.tr' nin üzerinde yer alan "Siparişlerim" linkine tıklayarak daha önce yapmış olduğunuz tüm siparişleri görüntüleyebilirsiniz.
Ayrıca üye bilgilerinizle giriş yaptıktan sonra sağ üst menüden "Hesabım'a" tıklayıp açılan sayfada "Siparişlerim" butonunu tıklayarak da daha önce yapmış olduğunuz tüm siparişleri görüntüleyebilirsiniz.
Sipariş verdikten sonra siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?
Üye bilgilerinizle giriş yaptıktan sonra sağ üst menüden "Hesabım'a" tıklayıp açılan sayfada "Siparişlerim" butonunu tıklayarak da daha önce yapmış olduğunuz tüm siparişleri görüntüleyebilirsiniz.
Ayrıca sizlere siparişiniz ile ilgili her durum değişikliğinde bilgilendirici bir eposta gönderilmektedir. Sipariş verdikten sonra eposta adresinizi düzenli olarak kontrol etmenizi tavsiye ederiz.
Sipariş verdikten sonra siparişime yeni sipariş nasıl eklerim?
Siparişinize yeni bir ürün eklemek istediğinizde yeni bir sipariş oluşturabilir veya müşteri ilişkileri yetkilimizle iletişime geçebilirsiniz.
Sipariş ettiğim ürünlerin hepsi stoklarınızda bulunur mu?
www.lescon.com.tr online bir alışveriş sitesidir. Aynı anda pek çok kullanıcıya alışveriş yapabilme imkanı sunabilmektedir. Çok nadir olsa da bazı ürünlerimiz ile ilgili stok tükenmesi durumları yaşanabilmektedir.
Bu tarz durumlarda Müşteri İlişkileri Yetkilimiz sizinle irtibata geçecektir.
Siparişime hediye notu ekleyebilir miyim?
Siparişleriniz için sepet aşamasında hediye notu istediğinizi belirten yeri işaretlemeniz ve hediye notuna ne yazılması gerektiğini belirtmeniz yeterli olmaktadır.
E-ticaret siteniz üzerinde yazan fiyatlardan ekstra indirim yapabilir misiniz?
Sitemizde indirimli ürünlerimiz ayrıca belirtilmektedir. İlgilendiğiniz ürünün fiyatı düşünce haberdar olmak istiyorsanız, ürün sayfasında ki fiyatı düşünce haber ver alanını tıklamanız yeterlidir.
Faturamı yeniden gönderebilir misiniz?
İletişim bölümünden bize mesaj göndererek ya da 0850 450 10 50 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan müşteri ilişkileri yetkilisine ulaşarak fatura talebinizi iletebilirsiniz.
Beden ölçüleriniz/ ayakkabı numaralarınız hakkında bilgi alabilir miyim?
E-ticaret sitemizde tüm ürünlerimiz ile ilgili olarak ayakkabı numarası, giysi beden ölçüsü tablolarımız yer almaktadır.
Taksitli ödeme imkanım var mı?
Müşterilerimize özel, peşin fiyatına taksit avantajımız bulunmaktadır.
Siparişim ne zaman teslim edilecektir?
Siparişinizi verdiğiniz gün itibari ile en geç 10 iş günü içinde ( Pazartesi - Cuma ) içinde ürünleriniz kargoya verilmektedir. Kargo firmasının teslim tarihlerine göre en kısa süre içinde ürünleriniz teslim edilecektir.
Sipariş adresimde bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?
Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahsa teslim edilir. Alıcının adreste olmaması durumunda bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.
Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım?
Türkiye'nin tüm noktalarına Yurtiçi Kargo aracılığıyla ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölgelerden belirli günlerde size ürün teslimi yapılabilecektir.
Siparişimde eksik ürün/ürünler var.
Teslimat sırasında, siparişinizi teslim aldığınıza dair imza attıktan sonra mutlaka Yurtiçi Kargo görevlisinin yanında faturanız ile birlikte paketin içindeki ürünlerinizi kontrol ediniz. Siparişinizde eksik ya da kusurlu ürün olması veya paketin hasarlı olması durumunda kargo görevlisinden "Hasar Tespit Tutanağı" tutmasını isteyiniz ve bu tutanak ile birlikte ürünleri teslim almadan iade ediniz. Bu adımları takip etmeden ürünü teslim aldığınızda sorumluluk Lescon.com.tr'ye ait olmayacaktır.